Metal Gear Survive

Pokec o celé sérii Metal Gear. Cokoliv, co vás napadne k některé z Metal Gear her.

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod Macek v 23 úno 2018 00:50

Já jsem zkoušel tu betu. No, je to těžce o ničem, taková Left for dead píčovina v moderním stylu, kde je spousta craftování, které je kupodivu nic než pouze otravné. Samoúčelné hraní. Tower defense v coopu.
Kdybych to měl doporučit, tak navrhuji podmíněnou zábavu silnou kocovinou nebo rychle narůstajícími promile v krvi a konkrétně v tom coopu, jiank to není nic. To už GTA je zábavnější.
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod Zahi v 23 úno 2018 04:11

Singleplayer je zaujimavy, to co bolo v bete je skor bonus multiplayer mod.
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Zahi
Roy Campbell
 
Příspěvky: 906
Registrován: 12 lis 2007 23:33
Bydliště: Turzovka

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod Lukasing v 25 úno 2018 07:49

Uživatelský avatar
Lukasing
Eva
 
Příspěvky: 777
Registrován: 18 bře 2010 21:05

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod Zahi v 26 úno 2018 13:15

Tak ja tu napisem moje dojmy o MG Survive lebo vsade je tolko hatu okolo tejto hry ze uz mi to pripada ako meme a nikde clovek nenajde zmienku o pozitivnych veciach v tejto hre

Zacnem pozitivami:

Dobre spracovany survival gameplay, navigacia v "prachu" len podla svetovych stran a podla ciest je zaujimavy koncept, da sa lahko stratit a mapa alebo znacky v nepreskumanych oblastiach nefunguje.

Skumanie oblasti, hladanie bedniciek s receptami a lootom je fajn, dava to motivaciu preskumat kazdu neobjavenu oblast na mape

Lootovanie materialov je zabava, co sa ale neda povedat o lootovani zombikov

Base building je velmi prepracovany, taketo nieco som ocakaval od TPP

Zvierata davaju zmysel narozdiel od TPP, daju sa postavit ohradky a farmy kde sa daju fultonnute zvieratka zavriet a chovat na jedlo a materialy

Crafting veci dava zmysel, nieje to ten typ hry kde na vyrobu zbrane potrebujes vyrubat 250 stromov, vydolovat 500kg zeleza, zabit poloboha a pridat 200k zlata. Teda az na "Epic" grade veci, ale ani tam to nieje tak hrozne.

Vyborny bossfight post game

Fox Engine

Healing system ala MGS3, dalsia vec co mala byt v TPP


Neutral:
Pribeh
Spoiler! :
hra sa tvari ze je v inej dimenzii ale na konci hry sa ukaze ze je to buducnost v 22 storoci kde Nanomachines sli full Skynet mode a stvorili monstrum Lord of Dust co je final boss fight btw, ktory dokaze cestovat v case a nici svet stale dokola v time travel loope, zombici a vsetky podobne stvorenia su ovladane systemom Dread Dust ktory funguje ako jednotne vedomie a bla bla bla, na konci posles do minulosti jedno decko ktore pocas hry zachranis a zistis ze to je on kto ta do buducnosti poslal ako 40+ rocny typek aby vas od tial dostal a znicil lord of dust. Ked sa ti podari znicit Lord of Dust tak ziadna wormhole nad motherbase nevznikne a voila TPP timeline ako keby sa nic nestalo
jo a btw wanderer soldiers v TPP je hrac zo survive ktory namiesto bojovania s Lord of Dust siel do minulosti (v hre je taka moznost v poslednej misii)


Gameplay systemy ktore MALI byt v TPP, basebuilding, healing system, stamina, materialy ktore niesu iba blbe kontainery. Je fakt smutne vidiet tieto veci v Survive v domnienke ze toto su nepouzite systemy alebo koncepty ktore mali byt v TPP, pretoze kazda tato vec mi pride ze by tam padla ako uliata.



Negativa:

80% hry su reusnute assety z TPP, lokacie, zvierata, budovy, zbrane.

Hlavna postava je doslova nema, radsej tam dali inu postavu ktora hovori za teba

Hlad a smed ide dolu sialenou rychlostou, doslova kazdych 15 minut musis zozrat aspon 3 cele ovce a vychlastat 3 flasky vody. Pocas multiplayer defense vzdy ide hlad az pod 40% kazdy match, coz znamena ze regen HP a staminy mam na konci kola vzdy pod polovinou.

Na to kolko je v TPP zbrani ktore mohli reusnut je v hre zalostne malo zbrani a aj to je jedno lebo shotgun > all

Unbalance zbrani a nabojov - brokovnica je tak OP ze sa nic ine neoplati, naboje do samopalu stoja rovnako ako do brokvy, nieje ziadny dovod pouzivat samopal

Customizacia zbrani je uplne minimalna, vetsina zbrani nic nema a ak zbran ma neake attachmenty tak je na vyber iba 1 vec a to je vsetko, vsak naco pouzit nieco co TPP uz ma ze...

Endgame je locknuty za RNG systemom rewardov z coop multiplayeru, real time cakacke na singleplayer defense (prva misia mala cakacku 12h, druha ma 24h) samozrejme sa cakanie da preskocit za $ :D , Boss fight loot ktory ma asi najlepsi loot ale este sa mi nepodarilo ich respawnut, dufam ze niesu iba 1x za celu hru

Lootovanie zombie v singleplayeru trva retardovane dlho, uz ich ani nezberam lebo je to strata casu a staci si dat defense kde hra lootuje zombie automaticky.

Coop je opakujuca sa nuda a v odmenach dostavam stale ten isty trash, lebo chyba variacia gearu alebo som proste unlucky, ale nikoho som doteraz nevidel s niecim co ja nemam

Coop match making je uuuuplny trash, trva niekedy aj desiatky minut najst match, misia je random (uz mam tak 20+ matchov a z 5 map co tam su som este ani raz nemal letisko a raz som mal opustene doly) a po dokonceni matchu nieje moznost hrat dalej s tym istym teamom, takze dalsia cakacka na match

Bugy - tato hra nema absolutne ziadny QA za sebou, menu so statmi je zabugovane ak mam na sebe armor ktory pridava do neakeho statu - mimo tabulky ukazuje hodnotu tohto statu nielen u toho statu ktory pridava ale u vsetkych (ale nefunguju, iba v tejto tabulke su vsetky vypocty zabugovane), legendary armorom ktore som si vyrobil nejdu pridat ammo pouche, materialy a vsetko mam ale po vycrafteni iba zapipa a nic sa nestane, niektore legendarky ale funguju... Dalsi bug je tiez super, legendarne veci maju "locknute" ability ako napr attack boost alebo critical boost a treba ich odomknut materialmi a kuban pointami. tento system ale VOBEC nefunguje a vsetky staty funguju aj ked su locknute

Cash grab - Dalsia postava stoji 10€ (na konzole to nieje moc problem, staci lognut pod inym uctom), zvecsenie storage tusim 5€, dalsi crew deploy team stoji 10€ (hra ti da iba 1 zadarmo, dalsie 4 treba kupit, deploy team mozes poslat ziskat materialy, uplne minimalne mnozstvo btw, po dobu 12 az 24h, takze uplna sracka anyway) loadouty 5€ zacinas so 4 loadoutmi ktore mi zatial stacia, endgame system locknuty za realtime cakanim alebo preskocenia cakania za real prachy,

Celkovy dojem hry je ako keby som hral beta verziu, kde ocividne chybaju veci, alebo su uplne broken. A vlastne je to iba survival mod pre TPP za 40€ (s mikrotransakciamy ktore mozu ist az do stovak €), ak na tom robilo aktivne viac ako 10 ludi tak budem velmi prekvapeny.

edit: https://www.youtube.com/watch?v=M3s5K7ud1gI samozrejme ze sa toto dostalo do hry kde polovina endgamu nefunguje :D
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Zahi
Roy Campbell
 
Příspěvky: 906
Registrován: 12 lis 2007 23:33
Bydliště: Turzovka

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod davidjaho v 27 úno 2018 22:38

Kdyby někoho zajímalo tak všecky cutsceny sestříhané do "filmu".
https://www.youtube.com/watch?v=J18iWDFZgTk
Uživatelský avatar
davidjaho
Johnny Sasaki
 
Příspěvky: 21
Registrován: 02 led 2015 11:15

Re: Metal Gear Survive

Příspěvekod Rivon v 08 bře 2018 12:28

Až to bude na Steamu ve slevě, tak si to koupím. Když vyšel první trailer, tak se mi to jako jednomu z mála líbilo, tak snad to bude stát za to :) (to, že to není MG mi nevadí)
Winning...
Obrázek
Uživatelský avatar
Rivon
Patriot
Administrátor
 
Příspěvky: 10292
Registrován: 11 čer 2007 17:19

Předchozí

Zpět na Metal Gear obecně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron