Tak ja tu napisem moje dojmy o MG Survive lebo vsade je tolko hatu okolo tejto hry ze uz mi to pripada ako meme a nikde clovek nenajde zmienku o pozitivnych veciach v tejto hre
Zacnem pozitivami:Dobre spracovany survival gameplay, navigacia v "prachu" len podla svetovych stran a podla ciest je zaujimavy koncept, da sa lahko stratit a mapa alebo znacky v nepreskumanych oblastiach nefunguje.
Skumanie oblasti, hladanie bedniciek s receptami a lootom je fajn, dava to motivaciu preskumat kazdu neobjavenu oblast na mape
Lootovanie materialov je zabava, co sa ale neda povedat o lootovani zombikov
Base building je velmi prepracovany, taketo nieco som ocakaval od TPP
Zvierata davaju zmysel narozdiel od TPP, daju sa postavit ohradky a farmy kde sa daju fultonnute zvieratka zavriet a chovat na jedlo a materialy
Crafting veci dava zmysel, nieje to ten typ hry kde na vyrobu zbrane potrebujes vyrubat 250 stromov, vydolovat 500kg zeleza, zabit poloboha a pridat 200k zlata. Teda az na "Epic" grade veci, ale ani tam to nieje tak hrozne.
Vyborny bossfight post game
Fox Engine
Healing system ala MGS3, dalsia vec co mala byt v TPP
Neutral:Pribeh
Gameplay systemy ktore MALI byt v TPP, basebuilding, healing system, stamina, materialy ktore niesu iba blbe kontainery. Je fakt smutne vidiet tieto veci v Survive v domnienke ze toto su nepouzite systemy alebo koncepty ktore mali byt v TPP, pretoze kazda tato vec mi pride ze by tam padla ako uliata.
Negativa:80% hry su reusnute assety z TPP, lokacie, zvierata, budovy, zbrane.
Hlavna postava je doslova nema, radsej tam dali inu postavu ktora hovori za teba
Hlad a smed ide dolu sialenou rychlostou, doslova kazdych 15 minut musis zozrat aspon 3 cele ovce a vychlastat 3 flasky vody. Pocas multiplayer defense vzdy ide hlad az pod 40% kazdy match, coz znamena ze regen HP a staminy mam na konci kola vzdy pod polovinou.
Na to kolko je v TPP zbrani ktore mohli reusnut je v hre zalostne malo zbrani a aj to je jedno lebo shotgun > all
Unbalance zbrani a nabojov - brokovnica je tak OP ze sa nic ine neoplati, naboje do samopalu stoja rovnako ako do brokvy, nieje ziadny dovod pouzivat samopal
Customizacia zbrani je uplne minimalna, vetsina zbrani nic nema a ak zbran ma neake attachmenty tak je na vyber iba 1 vec a to je vsetko, vsak naco pouzit nieco co TPP uz ma ze...
Endgame je locknuty za RNG systemom rewardov z coop multiplayeru, real time cakacke na singleplayer defense (prva misia mala cakacku 12h, druha ma 24h) samozrejme sa cakanie da preskocit za $
, Boss fight loot ktory ma asi najlepsi loot ale este sa mi nepodarilo ich respawnut, dufam ze niesu iba 1x za celu hru
Lootovanie zombie v singleplayeru trva retardovane dlho, uz ich ani nezberam lebo je to strata casu a staci si dat defense kde hra lootuje zombie automaticky.
Coop je opakujuca sa nuda a v odmenach dostavam stale ten isty trash, lebo chyba variacia gearu alebo som proste unlucky, ale nikoho som doteraz nevidel s niecim co ja nemam
Coop match making je uuuuplny trash, trva niekedy aj desiatky minut najst match, misia je random (uz mam tak 20+ matchov a z 5 map co tam su som este ani raz nemal letisko a raz som mal opustene doly) a po dokonceni matchu nieje moznost hrat dalej s tym istym teamom, takze dalsia cakacka na match
Bugy - tato hra nema absolutne ziadny QA za sebou, menu so statmi je zabugovane ak mam na sebe armor ktory pridava do neakeho statu - mimo tabulky ukazuje hodnotu tohto statu nielen u toho statu ktory pridava ale u vsetkych (ale nefunguju, iba v tejto tabulke su vsetky vypocty zabugovane), legendary armorom ktore som si vyrobil nejdu pridat ammo pouche, materialy a vsetko mam ale po vycrafteni iba zapipa a nic sa nestane, niektore legendarky ale funguju... Dalsi bug je tiez super, legendarne veci maju "locknute" ability ako napr attack boost alebo critical boost a treba ich odomknut materialmi a kuban pointami. tento system ale VOBEC nefunguje a vsetky staty funguju aj ked su locknute
Cash grab - Dalsia postava stoji 10€ (na konzole to nieje moc problem, staci lognut pod inym uctom), zvecsenie storage tusim 5€, dalsi crew deploy team stoji 10€ (hra ti da iba 1 zadarmo, dalsie 4 treba kupit, deploy team mozes poslat ziskat materialy, uplne minimalne mnozstvo btw, po dobu 12 az 24h, takze uplna sracka anyway) loadouty 5€ zacinas so 4 loadoutmi ktore mi zatial stacia, endgame system locknuty za realtime cakanim alebo preskocenia cakania za real prachy,
Celkovy dojem hry je ako keby som hral beta verziu, kde ocividne chybaju veci, alebo su uplne broken. A vlastne je to iba survival mod pre TPP za 40€ (s mikrotransakciamy ktore mozu ist az do stovak €), ak na tom robilo aktivne viac ako 10 ludi tak budem velmi prekvapeny.
edit:
https://www.youtube.com/watch?v=M3s5K7ud1gI samozrejme ze sa toto dostalo do hry kde polovina endgamu nefunguje