Nikdy jsem nezkoušel říkat nějaký verdikty tolik let dopředu, ale svým tématem, který na mě z toho zatím působí, by tohle mohla být konkurence nejlepšímu dílů MGS série.
Téma svobody, vlastních chyb, časový vývoj, paralelní vize, význam života a smrti provázanej se společenským významem uvědomování si takových okovů.
Osobně to může posrat jen multiplayer a sračkoidní styl vyprávění MGSV v open-shit-worldu. Jediná možnost, jak bych si to představil tak, aby mě to nesralo, by byla jakýsi paralelní multiplayer, který by ovlivňoval tomu druhýmu hráči samotnou hru ve výše zmíněných tématech, ale to jsou čiré spekulace. Stále nemám představu, co může být myšleno těmi pouty...
Třeba hráči budou chodit svázaný u sebe jak SWAT týmy, aby tam neposkakovali jako kreténi v multiplayeru, a když jeden zakopne stáhne všechny s sebou.
Kurva, chci další dokonalost MGS2 a ne jeho přímočaroučké tituly typu MGS3, které propadli nátlaku imbecilních fanoušků a Kojimově lítosti nad hloupostí lidí.