Stránka 15 z 15

Re: Snake Eater / Subsistence

PříspěvekNapsal: 15 črc 2016 22:39
od Macek
Rivon > Snake Eater má ještě tu statickou kameru, nebyl by lepší Subsistence? Ale možná to je tím, že MGS3 má pozvolný tempo, další díly jsou přeci jen rychlejší a vřelejší. Škoda, že teď nemám u sebe PS3, bych to zkusil, abych viděl.
btw MGSV s vypnutým zaměřovačem je taky pěkně na píču a kreslit na obrazovku si fakt nebudu, takže takovej MGS3. :rlol:

solid__snake > Jasný, já to hned myslel tak, že by z toho MGS3 byl pak normální remake a společného by měly jen dvouletou nedostupnost, protože kde jsi si jako mohl zahrát Tekken 7? V Japonsku? Bezva. :lol:

Re: Snake Eater / Subsistence

PříspěvekNapsal: 15 črc 2016 23:52
od Rivon
Macek píše:Rivon > Snake Eater má ještě tu statickou kameru, nebyl by lepší Subsistence? Ale možná to je tím, že MGS3 má pozvolný tempo, další díly jsou přeci jen rychlejší a vřelejší. Škoda, že teď nemám u sebe PS3, bych to zkusil, abych viděl.
btw MGSV s vypnutým zaměřovačem je taky pěkně na píču a kreslit na obrazovku si fakt nebudu, takže takovej MGS3. :rlol:

Jo, má to "statickou" kameru, respektive prostě ne úplně volnou. Tehdy mi to nějak nevadilo, ale teď musím říct, že je to fakt hrozný. Ale hlavně míření z FPS pohledu je strašný - při jakýmkoliv pohybu hrozný zpoždění a pohnutí o hroznej kus. Když chceš dát headshot, tak se snažíš "nepřejet" tím pohybem moc daleko, jedeš ze strany na stranu a je to prostě na nic. Obrovskej rozdíl oproti instantnímu jemnýmu pohybu v MGS5.

Re: Snake Eater / Subsistence

PříspěvekNapsal: 16 črc 2016 01:47
od solid__snake
Ve vanilla MGS3 byla ta kamera fakt na prdlačky. V jedničce a dvojce to vůbec neva, protože ty hry jsou stavěné do takových pravoúhlých levelů a to ovládání tomu i odpovídá, ale v džungli to opravdu není to pravé. Subsistance je samosebou posun k lepšímu, ale zas to trpí trocha tím, že hra původně nebyla navržena s plně ovladatelnou kamerou... No a pak hra samozřejmě vypadala hlavně o 100% líp...

Jo... Taky bych chtěl hru s level-designem a příběhem kalibru MGS3 s ovládáním z TPP. One can dream...

Re: Snake Eater / Subsistence

PříspěvekNapsal: 16 črc 2016 13:48
od Macek
Já jsem hrál jenom Subsistence a na obranu Snake Eater musím říct, že v pasážích na motorce měl filmovější kameru, která dotvářela mnohem lepší atmosféru než v Subsistence, kde byl stále stejný jeden úhel pohledu na záda postavy. Neustále jsem mezi těmi verzemi přepínal v téhle části, protože u filmové kamery se nedalo moc střílet, ale bylo to záživnější.

Re: Snake Eater / Subsistence

PříspěvekNapsal: 20 lis 2016 00:08
od georgik89
solid__snake píše:Přijde mi to nějak až moc promakaný na takovou hovadinu... Co když je v plánu nějaký MGS3 remake? :)



Remake by byl super ta myšlenka hraní Snake eatera ve fox enginu je opravdu snová, jenom kvůli tomu bych si tu PS4 koupil jinak nemám důvod. Podle mě už to měli slušně rozpracované a pak to Konami zrušila, a aby úplně nevyhodili z okna peníze za vývoj tak to hodili aspoň na ten automat. Možná s tím souvisí odchod Kojimi, přece jenom je to ještě "A HIDEO KOJIMA GAME" a potom co jsem s ním viděl rozhovor kde se vyjadřoval k traileru metal gear survive, tak tam žádné přátelské vztahy panovat nebudou.