Death Stranding

Tento člověk je zodpovědný za existenci her Metal Gear. Bez něj by to prostě nebylo ono.

Re: Death Stranding

Příspěvekod Lukasing v 05 pro 2016 01:37

Myslim ze je to vice nez pravdepodobne nebo Kojima chce abysme si to mysleli, protoze tohle hintoval na twitteru!
Uživatelský avatar
Lukasing
Eva
 
Příspěvky: 777
Registrován: 18 bře 2010 21:05

Re: Death Stranding

Příspěvekod Macek v 05 pro 2016 11:51

To je celkem zajímavý, že by se v singlu díky tomu hrálo za více postav? Přepínání jako v GTA, ale s něčím navíc. Asi pořád chce udělat tu svoji verzi GTA.
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Death Stranding

Příspěvekod Rivon v 05 pro 2016 18:33

Zahi píše:je mozne ze tieto 2 trailery co mame su medzi sebou prepojene, to dieta co drzi Norman Reedus zmizne pripblizne v tu dobu ked Del Toro zapoji svoju snuru k tomu pristroju a objavi sa tam

Tak to je hustý :)... Takovýhle propojení i mezi trailerama je masakr. Připomíná mi to, když jsem se účastnil ARGu před releasem Amnesia: The Machine For Pigs :)
Winning...
Obrázek
Uživatelský avatar
Rivon
Patriot
Administrátor
 
Příspěvky: 10292
Registrován: 11 čer 2007 17:19

Re: Death Stranding

Příspěvekod Rivon v 19 pro 2017 15:38

Novej trailer: https://www.youtube.com/watch?v=8QyElGLGrn0

Mysterious as fuck :sjesus: :megusta: :pfftch:
Winning...
Obrázek
Uživatelský avatar
Rivon
Patriot
Administrátor
 
Příspěvky: 10292
Registrován: 11 čer 2007 17:19

Re: Death Stranding

Příspěvekod Macek v 29 pro 2017 18:18

Hmmm slušný, kupodivu mi to připomíná Hellblade. :)
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Death Stranding

Příspěvekod Lukasing v 29 pro 2017 18:47

Filmečky pěkný, ale důležitější je gameplay.. a mysteriózní to může být až na půdu, ale už tak nějak nechci přistoupit na Kojimovu trollovací hru a jednoduše počkám na výsledek... pak se teprf uvidí!
Uživatelský avatar
Lukasing
Eva
 
Příspěvky: 777
Registrován: 18 bře 2010 21:05

Re: Death Stranding

Příspěvekod Macek v 31 pro 2017 04:17

Já bych si dal klidně 8 hodin takovejch filmečků... i s gameplayem MGS4. :mrgreen:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Death Stranding

Příspěvekod Leon v 31 pro 2017 14:12

Nakonec nás vytrollí a řekne, že je to MGS VI :rlol:
https://www.youtube.com/watch?v=A3sBZ5Nr4hc "Look, I don't care about your politics."
Uživatelský avatar
Leon
True Patriot
 
Příspěvky: 13731
Registrován: 17 lis 2008 10:57
Bydliště: Praha

Re: Death Stranding

Příspěvekod Rivon v 08 bře 2018 12:36

Macek píše:Já bych si dal klidně 8 hodin takovejch filmečků... i s gameplayem MGS4. :mrgreen:

Naprostej souhlas, ale gameplay spíš ve stylu MGS5 :)
Winning...
Obrázek
Uživatelský avatar
Rivon
Patriot
Administrátor
 
Příspěvky: 10292
Registrován: 11 čer 2007 17:19

Re: Death Stranding

Příspěvekod Marutseru v 19 lis 2019 08:51

DS má jiné tempo hry a tak k tomu musíte přistupovat. Kojima je pán v letech a na to se musíte naladit. Poté, co jsem založil rodinu to docela chápu a dokážu se na to naladit. I to bude jedno z témat (shon).
DS je skvělej, jak píše Lukasing, vzniká na tom závislost, za kterou se vám Kojima pak následně vysmívá, že takhle to funguje. :D
Většina lidi na světě to hraje podobně, nespěchají dopředu. Čili jako já stráví 30-40h a jsou u chapteru 2. Ta hratelnost je mrtě návyková. Je to úplně nejjednodušší koncept dopravit věci z místa A do místa B jako má většina her. Ale jak to vylepšit? Naházet překážky do té jednoduchosti z místa A do místa B a zachovat ten princip z A do B bez debilních vynucených variant C a D a x možností, a to je na tom to geniální. Ta samota, lopocení a naplánování vlastních sil, jak to tam dostat, kterou cestou, kolik toho vzít, čemu se vyhnout, co oželet a následně v praxi zjistit, že to tak jednoduše jako vzdušnou čarou nepůjde. :D A varianty C, D, X, Y si vytvoříte sami, jen proto, aby jste si to zjednodušili, I když jste měli jet A<->B. Máte ale radost z vlastního způsobu řešení, takže si myslíte, že vám to ta hra nevnutila. :D
Pokaždý když člověk vyčerpá všechno a měl by mít mylnej pocit, že to je stereotyp, že ho to už nebaví, pokročí o minikrůček v příběhu a opět dostane nové možnosti, u kterých jen zírá s otevřenou pusou, protože mu v hlavě problesknou všechny nový permutace dopravy a uvědomí si, jak byl předtím hloupý.

MGS v tom vidím taky hodně. Skoda jen, že to je tak nějak ořezaný s možnostmi v plížení a konfrontace, protože čistě stealth je pekelně těžkej. Ona to taky není stealth hra a opět je x možností řešení. Sám si z toho dělám pokřiveným mozkem (mezkem) MGS. :fretard:

Asynchronní multiplayer je opravdu zvláštní věc. Chvílemi vás to vybičuje k maximální zlosti, druhou chvíli k uznalému pokývování hlavou. Emoce jako na houpačce. :D A téma make connections nemá od houpačky rovněž daleko. V jeden moment to zní logicky, poté zjistíte, že ta hra bere tolik času, že vás izoluje ještě víc od skutečnýho světa. Vzkazy od lidí jsou spíše otravné a ty vaše přehlížené. Svého známého ve hře v podstatě nikdy nenajdete. Po pár hodinách si uvědomíte, jak asynchronní multiplayer funguje pro sdílené složky všech hráčů v herním světě. Pozitivní nebo negativní, to už si posuďte sami. :hmm:
Nevím, kdo z vás má děti, ale problematiku Kojima trefil moc dobře. Do toho si přečtěte knihu Digitální demence a bude vám fakt ouzko. :cry:
Tím bych přešel k mému prozatimnímu otevřenému OST a songům, které mají fakt skvělej feeling na myšlenky pro vaše nejdražší. :cry:

Ke story toho moc neřeknu, daleko nejsem, ale je až úchylně pozitvní, jak s vámi hra komunikuje skrze dialogy a zprávy vedlejších NPC (opět problematika sociálních sití). Jinak za mě nemá teda absolutně žádný drive, proto asi nějaký budoucí playthrough chci zaměřit čistě na story s minimálním gameplayem a možná I v offlinu (stejně za pár let bude ten svět mrtvý). Ještě nemám tušení, jak se to vyvrbí, případně, jak moc je gameplay svázaný s myšlenkou příběhu. :arrow:

Mimochodem od začátku hraji na nejvyšší obtížnost a náročnost je vskutku zatím nulová.

Spoiler! :
P.S. mám pocit, že hru nejde nedohrát. :D
to jsem já Macek
Marutseru
Johnny Sasaki
 
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2019 09:40

Re: Death Stranding

Příspěvekod solid__snake v 20 lis 2019 20:03

No u mě jsou jako na houpačce už jen pocity ze hry jako takové. Stále jsem to úplně nepřekousl, ale bavi mě to... Totiž... Spíše... Pořád (!) si neumím udělat obrázek! Prostě love/hate relationship... Doručování návykové je, což mě štve o to víc, protože různě generované mise bych takhle mohl řešit pořád dokola. :D Vždycky si řeknu, že bych mohl teda po cestě něco vzít, pak teda vezmu něco v cílové destinaci, přecejen je to kousek a pak se takhle pachtim se zasilkama 5 hodin, aniž bych se dopracoval někam dál... Dyť mě to ani nebaví, tak proč to dělám?!? :))) Život mezka je vyčerpávající...

Nahráno mám zatim 45 hodin a zrovna jsem začal epizodu 6. A nejlepší je na celé hře Mads. Rozhodně. Chtěl bych raději hrát za něj... :/

Btw estli tě to tak strašně baví už v epizodě 2, tak to vážně klobouk dolů. V dalších epizodě budeš v sedmém nebi. :) A taky se možná budeš bít do hlavy, žes tam nešel dřív... :)))
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13251
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Death Stranding

Příspěvekod Marutseru v 21 lis 2019 20:25

Jo, to zaseknutí znám. :D Ale jakmile dám 5 hvězdiček, tak už na ně kašlu. Navíc se tam zobrazuje hodnocení standardních zásilek, takže člověk ví, které už dělal.
Děláš to kvůli závislosti na oxytocinu. :lol:

Na Mikkelsena se těším od druhýho traileru jako malý dítě. :lol:

No mám kámoše, co mi vždycky nastíní, co má nového. Tuším tedy, že je zbytečný se s tím takhle tahat bez technologií. :)

Nechcete nahodit svoje PSN, kdybych náhodou narazil na nějakou stavbu? To by mě potěšilo. :np:
Já mám Marutseru, tak si tto zapamatujte. :P
to jsem já Macek
Marutseru
Johnny Sasaki
 
Příspěvky: 27
Registrován: 26 úno 2019 09:40

Re: Death Stranding

Příspěvekod solid__snake v 22 lis 2019 14:28

Přidám si tě, estli nezapomenu.... :D Já jsem na PSN tuším Rokhorm.
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13251
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Death Stranding

Příspěvekod Lukasing v 24 lis 2019 21:14

Už ve čtvrtek jsem to za nějakých 106 hodin doklepl a za dalších 20 platinu k tomu. :fa:
Časem si asi dám nějaký easy-story-run.

Celek na mě působí trochu nesourodě, takže desítku bych tomuto walking simulátoru :trollface: nedal, ale v jistých směrech jde o unikátní věc. :np:
Uživatelský avatar
Lukasing
Eva
 
Příspěvky: 777
Registrován: 18 bře 2010 21:05

Re: Death Stranding

Příspěvekod solid__snake v 26 lis 2019 00:28

dotaz: nabere to trochu na obrátkách? Jsem v epizodě 6 a už moc nedávám přístup typu: dones ještě tuhle pizzu třem lidem v horách a příběh se posune dál. Udělám to a Deadman na mě něco ve stylu: Ještě jednou a je to, teď už vážně! ... :hmm:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13251
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

PředchozíDalší

Zpět na Hideo Kojima

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron