Fox engine

Tento člověk je zodpovědný za existenci her Metal Gear. Bez něj by to prostě nebylo ono.

Re: Fox engine

Příspěvekod Rivon v 24 črc 2013 20:51

Prott píše:No právě... nezjistíš, jestli by šlo dostat stejně (relativně) přirozený osvětlení i z CryEnginu, dokud to nezkusíš.

Nevidím důvod, proč by to nešlo. To samý v UE3/4...
Prott píše:Mimoto nejde jen o grafiku, ale i o náročnost (jestli v takovýhle grafice pojede FE na stávající generaci konzolí, tak je docela bezkonkurenční :) ).

Dyk CE3 a UE3/4 na těch konzolích jedou taky, a že by vypadali špatně se říct nedá. Všechny ty enginy mi přijdou na stejný úrovni, jen se lišej v drobnejch detailech. Nevím ale, jestli Fox podporuje live editaci kódu jako CE a UE.
Prott píše:A stejně se mi ta scéna ve FoxEnginu líbí mnohem víc. :trollface:

Taky ber v potaz, že na tom dělal tým profesionálních grafiků, zatímco tuhle scénu v CryEnginu spíchnul jeden modder během pár dní (odhad).
Winning...
Obrázek
Uživatelský avatar
Rivon
Patriot
Administrátor
 
Příspěvky: 10292
Registrován: 11 čer 2007 17:19

Re: Fox engine

Příspěvekod Prott v 25 črc 2013 00:20

Rivon píše:Taky ber v potaz, že na tom dělal tým profesionálních grafiků, zatímco tuhle scénu v CryEnginu spíchnul jeden modder během pár dní (odhad).

Jn, to je přesně to, co jsem se snažil říct - porovnáváme něco, co je neporovnatelný. :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Prott
Big Boss
 
Příspěvky: 2101
Registrován: 05 črc 2006 08:31

Předchozí

Zpět na Hideo Kojima

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron