Nier

Pokec o jiných hrách.

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 25 pro 2016 12:50

solid__snake píše:tak dohráno na normal.

A omg! Všechno je tak "smooth"!!! Imo nejlepší animace z jakékoliv hry co jsem v poslední době hrál. Třeba jak dash přechází do sprintu nebo blbosti typu sešplhávání žebříku. :) Alenejsou to jen ingame animace - celková prezentace mi přijde pastva pro oči, třeba i základní hub nebo jen ten efektní přechod ze hry do pauzy/menu.

Kdybych to měl nějak definovat, přijde mi to jako taková trochu víc casual Bayonetta, což jako ARPG dává smysl. Řekl bych, že ideální obtížnost, stejně jako u Revengeance, bude hard. Třebas ten instant dodge je strašně lehoučký oproti Bayonettě nebo RG v DMC ale hra samotná na tom asi bude postavená, jelikož bossáci často mají útoky, kterým se jinak než perfektním dodgem uhnout nedá.

Zbraně fungujou podobně jako v Bayonettě. Na light a heavy útok slot se přiřadí vždy jedna zbraň a ve hře jde přímo v průběhu boje měnit mezi dvěma sety.
Zajímavý mi taky přišel level design, kde se dají odemykat zkratky ala Souls hry a celkově se dá, na to jak přímočarý to byl level, hodně prozkoumávat.

Celkově jsem hodně nadšen. :) Hlavně z prezentace a kvality animací. A taky z toho mecha. :mrgreen: Taky jsem hodně rád za přechody ze 3D do 2D, funguje to lp, než jsem doufal. Nemůžu se dočkat nějakých intenzivnějších shmup sekvencí. :mrgreen:

:megusta:

Jak je to s kombama? Skrývají se tam nějaký komplexní movesety? I když oni jsou v demu asi jen dvě zbraně.

A teď si představ, že to ještě vynásobíš sealed verses, které v demu nejsou. :somuchwin:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 25 pro 2016 13:04

Moc jsem to zatím nezkoumal, ale zdá se, že každá zbraň má jedno kombo, počet hitů závisí pravděpodobně na jejím levelu. Takže to není jako v MGR nebo Bay kde namačkáváš různé kombinace komb. Pokud vim. Možná tam budou nějaké delay triky jako v DMC, ale budu to muset ještě prubnout.

edit: Jak jsem očekával, je tam toho mnohem víc. :-) https://www.youtube.com/watch?v=U_yfu50asPk
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 25 pro 2016 13:14

Hmm... delay určitě zkus. Víš jak to bylo v Bayo přes ten dodge, navázat si na prostředek komba třeba až po 10 vteřinách. :)

Infinite combo. :D

XLHGladiator to zase rozseká na kousíčky. Je tam toho mnohem víc. :D https://www.youtube.com/watch?v=JuupORJ8LRA
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 26 pro 2016 20:50

Hm... Tak hard je zase dosti těžké! Dva pokusy a nakonec mě boss vždycky zabil. Fakt, že neexistuje žádný checkpoint to moc neusnadňuje. PG nezklamalo. :np:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 27 pro 2016 22:47

Teď jsem zvědavej, jak to udrží v průběhu hry, protože Nier na hard byl taky pak lehkej.
Aby tam PG nedali ekvivalentní nepřátelé vzhledem k úrovni postavy, to by mohlo být ještě horší.
Neřešitelná situace. :)
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 28 pro 2016 09:56

To jo, taky si myslím, že hard nebude nakonec tak hrozné. Proto tě na Very Hard zabijou na jednu ránu. Problém s RPG prvky vyřešen. :mrgreen:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 05 led 2017 14:10

Tak jsem měl koněčně možnost zkusit demo na vlastní prsty. A musím říct, že lidi z těch videí, kteří si myslí, že ukazují nějaké movesety, jsou docela chudáci. :happy:
Některý výpady/údery jsou už natolik tlačítkovej advanced shit, že jsou nepoužitelný. :) Například dodge s jedním útokem, kdy zahodí meč a teleportne se s poposkočením v piruetce dozadu. Podivnej timing jsem v tom shledal, ale mohlo to bejt tlačítkama. Ono R2/L2 obecně jsou odpadní tlačítka komplikující všechno, ale až s příchodem DualShock3. (možná to taky bylo láhví vína :D )
Jsem zvědavej o kolik variant to rozšíří další dva typy zbraní, pěsťovky a kopí, ale nemyslím, že to bude nějak závratný už. V demu je tak polovina celku. Teď záleží, co za srandy budou dělat levely zbraní, případně nějaký jejich special vlastnosti.

Souboják na blízko prostě nemá chybu, ale pocit to je zvláštní H&S bez H&S svým způsobem. :)
Hudba samozřejmě top, ale podle přísedící osoby naprosto strašná. :)
Top down kamera mně vadila. Bylo to strašně těžký, chtělo by to kopí. :P

Taky jsem si povšiml zajímavýho efektu. Když se natočí kamera do sluníčka, tak poblednou barvy v okolí prostředí. Myslím, že jsem to doposud nikde neviděl. Není to laciné oslepení Sluncem, ale skutečně klesá saturace barev. (možná už jsem byl moc opilej :lol: )

A tohle doufám opraví, jinak...
Spoiler! :
...se to nemůže dostat na víc jak 9/10 :roll:
Obrázek
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 05 led 2017 15:07

:lol:

To, že L2, R2 jsou tlačítka na hovno, je daný fakt. Jsou tak dementně zkonstruované, že pokud to člověk zmáčne trochu pod jiným úhlem, nastává delay. Což je u dodge naprosto ideální. :roll: Už jsem uvažoval jak si ovládání překombinuju (vzhledem k tomu, že to budu hrát asi na hard, kde se uvolní pozice autolocku, není to moc problém).

Top down kamera je imo, jako u klasických shmup, zamýšlena jako kamera určená primárně pro střílení, což funguje dobře. Na blízko to už není tak slavné, ale snad to bude ve hře využívané spíš k tomu prvnímu případu.

Můj nejoblíbenější song je kupodivu bez vokálů - https://www.youtube.com/watch?v=9-B-kQUBfsE
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 06 led 2017 01:40

Já raději pojedu normal, hard nebudu riskovat, známe PG. Aspoň bude prostor pro znovuzahrání, protože Very Hard si v tomhle případě asi nechám ujít. :)
A už vidím nějaký příběhový rozdupání čipů aka save-je-fuč, raději, raději normal. :D

Problém s top downem se týká jen dema, já si chtěl užít hlavně mlácení a stavba napěchovanýho dema mě pořád rušila. :)
Je na prd, že při top downu mlácení a střílení moc nechce koexisovat. Mám jenom jeden palec na to, abych mířil pravým analogem pro střelbu za sebe a čtvercem mlátil před sebe. :D

Jakýkoliv náznaky OST si nechám až do poznání se hrou.
Ten track je ale supr, hlavně ty tóny, co připomenou Niera. Hned se vidím, jak zase křižují písečný duny. :rsmile2:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod Macek v 11 úno 2017 17:21

Nový trailer.
https://www.youtube.com/watch?v=mOQwMLWEJrg
https://www.youtube.com/watch?v=LLCrzJdF8Z4 JP verze.
Nové lokace, nový bossové, nové dialogy, nové příběhové situace, nemají dokonce pásky přes obličej. Potenciál spoilerů.

A2 vypadá super. :socute: Mnohem lepší jak 2B, momentálně.
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2256
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 12 úno 2017 17:27

Hype! Večír na to mrknu. :efuuu:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 10 bře 2017 18:27

Tak a je to tady. :rsmile:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Zahi v 11 bře 2017 01:57

stravil som cca 3 hodiny v tutorial demo levelu, lebo nerfli auto-item chip a uz nehealuje ako ration v mgs kde hp padne pod 0 ale iba ked klesne pod 30% no a samozrejme boss na konci dava oneshoty, cca 40 minutovy run bez savu pokazdym oneshotu... pre kazdeho kto to bude hrat usetrite si namahu a nervy a prejdite tento level na normal a potom ked tak prepnut na vyssiu obtiaznost

No ale je to zatial super, ten boss co bol raz ukazany v neakom gameplay videu je uplne super, zatial najlepsi bossfight.

zatial ma vysiera jedina vec - ked si ides pre suciastky z mrtvoly tak to trva VECNOST, nechtiac som som sa hned na zaciatku hry zvezol vytahom nekde do prdele kde boli lvl 30 roboti a zakazdym ked som si prisel pre mrtvolu tak ma zabili v animacii (ale aspon mam odskusane ze tie itemy nezmiznu ak sa nedokonci animacka)

hudba hodne dobra, pribeh vypada dost zaujimave ale stale som iba na zaciatku diky super tutorial levelu a hodne exploringu
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Zahi
Roy Campbell
 
Příspěvky: 904
Registrován: 12 lis 2007 23:33
Bydliště: Turzovka

Re: Nier

Příspěvekod solid__snake v 11 bře 2017 10:22

To zní jakože si nakonec dám asi normal. :) Nevadí mi one shoty, ale takovému systému checkpointů moc neholduju.
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13235
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Nier

Příspěvekod Zahi v 11 bře 2017 12:57

No taky system je iba v tom prvom levelu, potom ked to prejdes tak sa hra zmeni na dark souls style life&death cycle, chcipnes ozivis sa pri poslednom ulozenom module a musis ist ku svojej mrtvole ziskat svoje chipy naspet inac o ne prides, ale nic ine nestratis pri smrti. A ked robis neaky quest tak sa znova tie eventy spustia aj ked uz si ich videl. Takze stary "demo" level odporucam dat na normal a potom kludne hard, s par HP a defense chipmi sa uz da prezit tie oneshoty od mobek :D
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
Zahi
Roy Campbell
 
Příspěvky: 904
Registrován: 12 lis 2007 23:33
Bydliště: Turzovka

PředchozíDalší

Zpět na Jiné hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron