Legacy of Kain series

Pokec o jiných hrách.

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 09 pro 2016 22:21

Konečně jsem rozchodil BO, ani nevíš, jak mě to sralo. :D
Debilní zasraný nefunkční nespolehlivý mrzký PC. :doomed:
Zlatý konzole. Zapnu a hraju.

Takže bych mohl začít...
Koukal jsem, že tam je 100 secrets, co to je?
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 10 pro 2016 12:34

No myslim, že to jsou schované věci různého druhu, od upgradů až po nevim co. :) Nikdy jsem to nehledal... Taky za to dostáváš spešl obrázky jako koncepty nebo "behind the scenes", ale mám pocit, že ty získáš po dohrání hry tak jako tak... Nebo si to pletu s Defiance. :mrgreen:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 18 pro 2016 15:20

Teď jsem fightoval s Malikem. To je týpek, ale už to začíná bejt docela těžký, hlavně to jeho sídlo. Do něj samotnýho jsem bušil tak 20 minut, než jsem pochopil, jak na něj. Pak mě stejně usmažil magickou vlnou. :)
No, a blížím se k místu, kde jsem posledně skončil. Takový ledový jeskyně, hrozně matoucí.

A Kain ("Unclean!") není tak vymaštěnej, jak jsem původně myslel, navíc komentuje dění. Mám rád postavy, které mluví a ne jen čumí. Taky je hodně zajímavý, jak někteří nepřátelé maj po zabití tu Souls formu později, kdy z nich vysávám manu.
Nejlepší ale na tom je, že je to vyprávěný jako kniha, aspoň tak to na mě působí.
Začíná mě to bavit. :wink:

edit:Teď jsem byl u Varadora a to si taky pamatuju, tak já nevím, kde jsem to tenkrát zapíchl. Možná jsem koukal na walkthrough nebo to i dohrál třeba. :trollface:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 18 pro 2016 22:54

Kainovy vnitřní monology jsou na tom vůbec nejlepší. :) To, že Kainv hlas je Simon Templeman tomu hodně napomáhá. Jeden z mých nejoblíbenějších dabérů spolu s Michaelem Bellem a Camem Clarkem.
V jeho podání zní epicky i popisky "generických" předmětů, i když Amy nebo kdo napsal jednotlivé dialogy a popisky musel mít sakra talent. Heart of Darkness je můj oblíbený item:

"Reputed to have been ripped from the chest of the greatest vampire to have ever existed, Janos Audron, the Heart of Darkness restores vampiric unlife. Life is precious, Janos discovered - as it was torn throbbing and bleeding from his own body."

Pamatuješ si třebas setkání s Williamam Spravedlivým a Nemesisem? Nebo s Moebiem (animačka)? To bys určitě nezapomněl. :D
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 19 pro 2016 21:32

Tak to mi nic neříká. Ale už přesně vím, kde jsem minule přestal hrát. U bossfightu s tím druidem a čarodějkou, přes to jsem se tenkrát nedostal. :)
A chceš mi říct, že Malik je teď skutečně mrtvej? Jestli ano, tak je to idiot a ne týpek. :D

Mimochodem, když zmiňuješ animace. Nemůžu si pomoct, ale ty scény jsou extrémně komický. Narážím na technický zpracování. :lol:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 19 pro 2016 21:41

To jo. Hlavně Kainovy výrazy jsou někdy úplně mimo. :D

Jestli myslíš to, jak Vorador Maleka zabil, tak ano, je po něm. :)
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 22 pro 2016 01:24

Hmm... Avernus už bylo celkem obtížný, dost rozlehlý město a tak nároční nepřátelé. Ale pak katedrála, která byla naprosto super. Souboj s Azimuth, už ne tak lehoučkej, ale spíš zaměřenej na trpělivost; Wraithská zčásti hmotná zbroj 8) ; A vrcholem všeho Soul Reaver :!: Jak ten meč může být tak OP?! Vynikající.

Tak nějak ale stále nemám představu, o co tam celkově jde. Stále jen opravuju pilíře, jak na rozkaz. :)
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 22 pro 2016 07:43

BO1 už takový prostě je. :) Důležité tu hlavně je to info o historii Nosgotu a pak závěrečné rozhodnutí (pro canon ending: rozhodni se jako Kain, ne jako ty :)).

Líbí se mi, že v každé hře, kde se objeví, SR je fakt OP, i když na úkor něčeho jiného (život, mana, použitelný je jen v jedné scéně, atp,...). :np:
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 23 pro 2016 01:38

Konec se teda slušně rozjel. A při rozhodování jsem ani na vteřinu nezapochyboval. Šmejdi, happy endingu by se jim zachtělo, to určitě. :twisted:
Myslím, že tam byla i nápověda, když se koukáš v Oracle jeskyni jedním okem té lebky.

Nějak si ale nemůžu poskládat výsledný souvislosti. Když si Kain uvědomí, že je strážcem rovnováhy, tak kdy došlo k tomu, že se jím stal? Ještě když byl člověk?
A pak, kdo to začal vlastně? Nupraptor otrávil mysl ostatních členů, když mu zabili jeho milou a tu sejmul kdo? Vorador na začátku? To mi nesedí, tak Moebius? Mortanius? Působí to, jako kdyby je chtěl někdo proti sobě poštvat, protože jinak mi to nedává smysl. Každej jednotlivej tah těch členů by byl destruktivní pro zbytek a zároveň sebe samé, teda aspoň ti, co měli větší vliv na dění. Takže za tím bude nějaký Elder, co? :D

Ale je to super, když je to zamotaný. Kain je moje nová oblíbená postava, pokud si odmyslím příšernej design prvotních 3D pokusů. :)
Elzevirovy vybuchující medvíci. Bezchybnatý. :happy:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 23 pro 2016 14:44

Myslím, že tam byla i nápověda, když se koukáš v Oracle jeskyni jedním okem té lebky.

To mi nikdy nedošlo - cool. :)

Myslím, že na všechny otázky se ti dostane odpovědi v dalších dílech. ;)
K Nupraptorovi: Byl to Mortanius (pod vlivem nějaké vyšší mocnosti, jak jsi mohl vidět na úplném konci), kdo zabil Ariel - Nupraptorovu holku. Nupratptor z toho potom zešílel. Takže v podstatě ano, je v tom něco víc... :) Myslím, že v BO ještě neznáš podstatu sloupů - až budeš, není těžké se dovtípit co a proč se tak vlastně stalo.

Elzevir byl ten, co zaklel princeznu do panenky? :) Ta část, kdy si Kain hraje na jakéhosi prince z pohádky mi přišla strašně vtipá... :D
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 23 pro 2016 23:31

No, zatím znám jen názvy pilířů, tak jsem zvědavej, protože mají zajímavé názvy. Nejsou to takový klišé, že použijí barvičky a červená je pak oheň, modrá led/blesk atd. :)

Jo, přesně a Kain Krasoň za to mohl dostat Willendorfský království. Naštěstí Kain pohádku rozčísl větou s takovým zvláštním tónem promluvy, že nechce království, ale jeho armádu. :D A potom ta epická bitka, kde jsem teda porcoval všechny hlava nehlava. :lol:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 26 pro 2016 20:44

Celá situace kolem Nemesise je moje oblíbená část. Zakončená nejepičtějším dialogem mezi Kainem a Moebiem. :lol: https://www.youtube.com/watch?v=uqa13zScfFU

Kain je prostě skvěle napsaný antihrdina (s důrazem na to anti :)). Tak trochu Kratos, kdyby měl v hlavě mozek... <-edit aby nedošlo k nedorozumnění, rozhodně si nemyslím, že Kratos je dobře napsaná postava. Nesnáším ho! :D
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 28 pro 2016 04:33

SR nejlepší intro ever. :megusta:
Raziel je borec, přesně jak jsem chtěl. Tolik zajímavejch a originálních herních prvků. Procházení mřížema je ze všeho nejstylovější.
Vůbec mně třeba nedochází, jak zpracovali deformaci světa v reálným čase a eliminaci loadingu při teleportování skrze celý svět. Technologickej zázrak.

Jediná věc, co mě naštvala, byl totálně useklej konec.
A nepochopil jsem, proč se ten meč zničil.

Nedůležitý:
Velký problém jsem ale měl s hratelností, až jsem si říkal, že když někomu doporučím starší hru, kterou znám z dětství, tak jestli je pro někoho fakt takový problém se jí přizpůsobit. Se starými FF nebo i BO jsem problém neměl, jestli to tedy není volbou kamery. SR na mě působil extrémně nepřehledně a to způsobovalo špatný odhad vzdálenosti a celkovýho nasměrování, hlavně při skákání. Takhle třeba 20 minutovým bossfightem bylo klidně pár sloupů, přes které jsem měl přeskákat. :D
Jak to vnímáš ty? To abych věděl, jestli je chyba na mý straně, že už stárnu. :)

Ale dám si ho asi znovu, ten Souls pocit vynechání poloviny hry je na místě. Spoustu míst jsem navštívil a zase opustil, protože jsem se nemohl někam dostat nebo nevěděl, co dělat. A až na konci jsem našel 1. kouzlo. :lol:
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod solid__snake v 28 pro 2016 09:47

Dyť řikám, že SR mi přišel technicky naprosto nepochopitelný. Natolik, že se mi ta hra vizuálně a technologicky zdá lepší než pozdější díly. :mrgreen:

Konec je useklý, ale výhodou je, že nemusíš čekat několik let na další díl. :D SR1 a 2 na sebe přímo navazujou a jsou skoro jako jedna hra rozdělená na dvě části...

S ovládáním problém nemám, i když SR jsem hrál tolikrát, že by to byl trapas, kdyby to bylo naopak. :mrgreen: Jediné co mi při návratu vždycky chvilku trvá než si zvyknu, je ovládání kamery tiggerama.

Takže jsi získal jenom jedno kouzlo? To tě čeká ještě tak 6 velkých oblastí. :mrgreen:
Našel jsi citadelu (poslední lidské útočiště)? Jedna z mých nej optional lokací ever.
Wonderfullest things are ever the unmentionable; deep memories yield no epitaphs.
Herman Melville
Uživatelský avatar
solid__snake
Patriot
Globální moderátor
 
Příspěvky: 13234
Registrován: 18 čer 2006 11:17
Bydliště: Opava

Re: Legacy of Kain series

Příspěvekod Macek v 28 pro 2016 13:26

Citadelu jsem našel, ale čím jsem lezl hlouběji, tím jsem měl větší pocit, že tu ještě nemám být, že mě tam hra zavede později, proto jsem odešel. A stejně tak u velké lebky, do které se lezlo očním důlkem, asi, nevím, dál jsem nešel. Měl jsem stejný pocit, že tam budu zaveden. :) Takhle jsem našel i pár soch, na které jsem zůstal maximálně tak koukat. :D
Teď ale vím, jaký tam jsou schopnosti, tak to bude lehčí vyřešit. Hlavně ta otáčecí. :roll: /|\ :roll: (spin me round...) :lol:

Důvod, proč se zničil meč Soul Reaver, má nějaký vysvětlení? Napadlo mě, jestli to Kain neudělal schválně, aby ho Raziel dostal. Ostatně Kain je nějakej moc hodnej a mít schopnosti z BO, tak si Raziel ani neškrtne. :mrgreen:

Hodně zajímavý jsou technický lokace nebo jak to nazvat, industriální design. Vůbec jsem je tam nečekal. Ten svět musel projít zajímavým vývojem. Bylo by zajímavý vidět ten svět v nějaký pokročilý době technologie, ale to se mi asi nepoštěstí, že?
Uživatelský avatar
Macek
Big Boss
 
Příspěvky: 2254
Registrován: 06 zář 2012 14:54
Bydliště: Pardubice

PředchozíDalší

Zpět na Jiné hry

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron